niedziela, 12 sierpnia 2012

No i mam nagłówek :) Jakiś szczególny nie jest, ale blog już lepiej wygląda. Rysunek z którego powstał:




Robiłam też jakiegoś fantastycznego potworka do pojedynku na jednym forum, za cudowne to to nie jest, bo zrobiłam dość na szybko, po drugie rysowanie z wyobraźni jakoś średnio mi wychodzi co widać na powyższym :P 



A tak znalazłam też ostatnio moje jednorożce (jeden niestety jest zwykłym koniem bo zapomniałam rogu) robione jeszcze na zajęciach fotografii w szkole. Jest to heliografia, czyli zdjęcia bez użycia aparatu. 
A tak nawiasem mówiąc to wiecie że zdjęcia można robić nawet pudełkiem po butach? ;)






5 komentarzy:

  1. Pięknie rysujesz *.* Nagłówek jest cudowny. Zazdroszczę Ci takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent dziewczyno, świetne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heliografia , heliografia ... coś mi to mówi ... Przyjże się uważnie na google ;D
    Obrazek na nagłówek jest przepiękny ! Robiłaś go cienkopisami ? Bo mi wygląda na cienkopis , albo mazaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. 26 year-old Software Consultant Emma Edmundson, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Quilting. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. Przenieslismy sie tutaj

    OdpowiedzUsuń